Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

Στρατός από (χαζο) τρολ στο Twitter, έδωσε μάχη υπέρ του Τζιτζικώστα

Το πόσο ξένη προς την ηθική κιβωτό της Κεντροδεξιάς ήταν η καμπάνια του Απόστολου Τζιτζικώστα, δεν φάνηκε μόνο από το πώς αντιμετώπισε μέσω των τηλεοπτικών σποτ του αντιπάλους του, και από την επιθετική ρητορική που ο ίδιος χρησιμοποίησε για όσους του ασκούσαν κριτική, ανακαλύπτοντας “λασπολόγους”, ακόμη και μεταξύ των… Συνταγματολόγων οι οποίοι ανέδειξαν το κώλυμα που έχει σύμφωνα με το Σύνταγμα.

Φάνηκε και από το γεγονός ότι, στην υπηρεσία της δικής του καμπάνιας προσέτρεξαν λογαριασμοί… τρολ στο Twitter, εκεί όπου έχασε από την πρώτη στιγμή τη μάχη, καθώς η απολιτίκ υποψηφιότητά του και το γεγονός ότι δεν μίλησε ποτέ με συγκεκριμένα παραδείγματα για το πώς φαντάζεται την Κεντροδεξιά αλλά και την Ελλάδα του μέλλοντος, τον κατέστησαν…. παρατράγουδο από εκατοντάδες χρήστες του πιο “πολιτικού” social media.

Ούτε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης, αλλά ούτε και ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Άδωνη Γεωργιάδη κατέφυγαν στην αξιοποίηση τρολ. Και οι τρεις άλλωστε επέδειξαν καθόλη τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας υψηλό αίσθημα ηθικής και παραταξιακής ευθύνης.
Ακόμη βέβαια και με τα… χαζο τρολ που προσπάθησαν να δράσουν στο Twitter υπέρ του Απόστολου Τζιτζικώστα, φάνηκε η απολιτίκ προσέγγιση του όλου εγχειρήματος.

Ο ΣΥΡΙΖΑ, που έχει κάνει… μεταπτυχιακό στη δημιουργία στρατού από τρολ, κατάφερε να κυριαρχήσει στο Twitter, επειδή εκείνοι που πήραν τη σχετική πρωτοβουλία είχαν ξεκάθαρη στρατηγική. Στηρίχτηκαν σε έξυπνες ατάκες, σχολίαζαν… τα πάντα, όχι μόνο τους αντιπάλους του Αλέξη Τσίπρα, είχαν διαδραστικότητα με mainstream λογαριασμούς, κατάφεραν να χτίσουν κοινό χιλιάδων followers, και την κρίσιμη στιγμή… ήταν εκεί για την Κουμουνδούρου.

Ο στρατός από τρολ που υποστήριζε τον Απόστολο Τζιτζικώστα αντιθέτως, αριθμούσε μόλις μερικές δεκάδες ή εκατοντάδες followers ο κάθε λογαριασμός, ανακύκλωναν ο ένας το περιεχόμενο του άλλου, μλούσαν επαινετικά μόνο για τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας και έβριζαν Μεϊμαράκη-Μητσοτάκη-Άδωνη, και ήταν active… ώρες γραφείου.

Πρακτικό αποτέλεσμα να προκαλούν θυμηδία και τελικά ζημιά στην εικόνα του Απόστολου Τζιτζικώστα, μιας και δεν είχαν τη δυνατότητα να παρέμβουν ουσιαστικά στο Twitter, πολύ περισσότερο να επηρεάσουν.

Αξίζει ωστόσο να σταθεί κανείς στο γεγονός ότι έβριζαν δημοσιογράφους. Τον Νίκο Χατζηνικολάου, τον Τάκη Χατζή, τον Γιώργο Παπαδάκη, τον Γιώργο Αυτιά. Όσους θεωρούσαν ότι “δεν έκαναν τη δουλειά” για τον Περιφερειάρχη.

Οι λογαριασμοί τους έχουν καταγραφεί, καθώς και οι διαδρομές που τους ενώνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου